duminică, 13 decembrie 2009

Prima ninsoare a noptii de iarna care va dura 5 ani





Odata cu alegerea lui Traian Frauda ca presedinte al Republicii Frauda, pentru inca 5 ani de domnie, Romania se scufunda intr-o noapte de iarna din care starea mea precara de sanatate nu-mi da speranta sa ies viu.
Voi muri fara speranta, neimpacat, si de aceea ii consider dusmani personali pe toti indivizii care s-au vandut lui Basescu.
Nu doresc sa am relatii nici cat de "buna ziua" cu nimeni dintre cei care au votat, fie si din prostie, cu acest animal turbat care raspandeste turbarea si a invrajbit si divizat natiunea.
Desigur ca nu voi intreba pe nimeni cu cine a votat ca sa-i dau ziua buna, dar cine se stie ca tine de tabara vrajmasa, sa aiba bunatatea sa ma lase in durerea mea, si sa nu apeleze la mine, ca persoana privata.
In rest, ca serviciu, n-am ce face, sunt medic si servesc fara deosebire chiar si pe acel suferind care m-ar omori cu puterea pe care i-as reda-o.
Iata trei fotografii ale noii ierni din Lemuria.
As vrea sa parasesc tara, dar nu am libertatea economica sa fac acest pas mic pentru un om, dar catastrofal pentru o natiune dezbinata de un mafiot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini