joi, 22 ianuarie 2009

Domnului Adrian Nastase


Domnului Adrian Nastase


Ma simt umilit si in nesiguranta, vazand felul in care, un fost premier al guvernului Romaniei, si un viitor presedinte al tarii, este hartuit de indivizi iresponsabili. Sunteti singurul om politic in care mai cred. Va marturisesc ca nu v-am votat in 2004 la presedintie, din mai multe motive:

1. Nu intelegeam sa suport, vreme de 4 ani, un GOLEM pe post de premier.
2. Aveam nevoie, pentru supravietuirea familiei, de cota unica de impozitare.
3. Traind in Nord-Vest, am avut de suferit de pe urma directorasilor locali din UDMR, si-mi era dezagreabila alianta PSD cu acest partid, si aducerea lui la putere.
4. Partidul in care credeam, nu mi-a dat semnalul de directie , si m-am ghidat dupa interesele mele de moment.

Am regretat, inca de a doua zi, ca nu v-am votat si ma simt si azi vinovat pentru situatia in care va aflati, din cauza celor de la putere. V-a tradat si partidul datorita setei de putere a lui GOLEM, si al partizanilor sai. Dar, puteti ajunge presedinte al Tariii, si fara voia sefilor vremelnici ai partidului, asa cum a ajuns si Oprescu primar- general, ba chiar mai bine fara ei.
Revin, pe final la temerile mele personale. Traind '' La sud de granita, la vest de soare'' , cred ca descentralizarea lui Basescu, via Liviu Dragnea, imi va lua pentru totdeauna bucuria de a privi rasaritul soarelui, la Bucuresti. Mai cred, ca modificarea Constitutiei, in sensul dorit de Cotroceni, va genera un nou Ceausescu- eu fiind adeptul unei republici parlamentare. Si cel mai mult, ma tem ca organizarea administrativ- teritorialava fi bulversata, prin readucerea in actualitate a regiunilor, impuse,in 1953 de interesele sovietice. Judetul este forma fireasca de administratie romaneasca , si ma deranjeaza si asa-zisele euroregiuni. Pana acum, am scapat de secesiune, si cu toate ca HUNTINGTON a dat ortul popii, cartea sa ''Ciocnirea civilizatiilor'', cu teritoriul romanesc plasat pe harti de tari diferite, imi provoaca inca cosmare. Sunt convins ca in 1989, Romania a scapat ca prin miracol de un scenariu, de care, ulterior, Yugoslavia nu a reusit sa scape.

Va voi vota, si va doresc putere de a rezista, si forta in lupta!
Veti fi ales!

vasvari_alexandru@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini