joi, 29 ianuarie 2009

papillon vechi si nou


am luat cartea papillon, la oferta ziarului ADEVARUL.
e placut sa-ti construiesti o biblioteca de imagine, de pus in fatza prietenilor.acestia vor intreba inevitabul ”ai citit toate aceste carti”?.eu voi raspunde ca si UMBERTO ECO, pe cele pe care le-am citit le-am scos din casa mea; ce ? voi mai tineti in casa cutiile de conserve goale , dupa ce le-ati mancat continutul?
vechea editie a romanului papillon s-a degradat repede in mainile vechilor proprietari, pot spune dupa degradare ca a fost o carte citita, deci o carte buna.
Nea Sandu(http://vasvarialexandru.blogspot.com/) mi-a deschis ochii asupra ei. eu ca orice om din Univers, adica lenes m-am uitat la film. bun si filmul,am spus eu.da dar carte e de departe mai buna si nu se compara cu filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini