luni, 19 ianuarie 2009

Pamflete prajite in ''zoft de boaşe''



Dupa cum am zisara, Boc se talcuieste butuc. Boc ne-a pus capul pe butuc, si ne-a taiat lefurile. Zbanghiul de la Cotarceni i-a promis o decoratie post mortem daca ne mai taie si alte cele. '' Ce sa le mai taiem? '' a intrebat Boc . '' Pulele '' a raspuns ministrul familiei, ''si vom scapa si de indemnizatia pentru maternitate si de banii de copii pana la majorat
''
'' Nu e bine '' a declarat Bazacul sanatatii '' caci femeile vor plodi de la straini. Daca le aplicam barbatilor tehnica CIOMU, muierile vor navali la rusi, si vor lua in pantece si tot vom plati banii.''
''Ba e bine'' a spus ciobanul de la stanisoara, care din intamplare e azi ministru de razboi, '' caci vom cuceri si noi macar odata MAMA RUSIE ''


...


Ce va mai scornici jumatatea de om calare pe jumatate de caine schiop, care nici suit pe butuc, nu e destul de mare pentru un BOC?
Dupa ce mi-a taiat leafa si bula, mi-e teama ca piticania imi va taia si picerele, ca sa-l egalez la statura, macar ca sunt si eu cam mititel si burtos. Numai ca nu-i el cel cu scorniceala! Aceasta vine din Dealul Cotarcenilor de la zurbagiul corcofelit, care se drojdeste cu rachie scotiana din degetar, dar din degetarul lui Ciclop. Asa ca mi-e teama sa nu-mi taie si coaiele, nu de dragul lor, dar pentru ca nu vreau sa devin nici soprana, nici sa ma bage la Madrigal, sa-i cant osanale marelui om de stat si de sezut, nici dupa ce se va proclama sfant si impărat, nici cand va ajunge, precum Stalin împăiat.


...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini