luni, 30 martie 2009

Sfarsit de iarna


Vor mai fi, desigur, noptzi geroase si in aprilie si chiar si-n mai. Imi amintesc de primaverile nefericite in care florile caisilor s-au innegrit dupa ninsori tarzii.Totusi azi am scos din beci de la iernat ,ghivecele cu florile ce nu ne-au incaput in casa. Le-am lasat, deocamdata, in garaj, dar in curand, vom impopobi curtzile dorului cu ele! Am sadit deja, in aceasta primavara, cu sotzia si cu feciorasul nostru, 8 pini, 3 brazi ,catziva tuia, si niste arbusti ornamentali in Tloen, Uqbar , Orbis Tertius si chiar si in Transhimeria, unde gardul a ramas neterminat ,din cauza hotzilor care ne-au furat materialele deja confectzionate. Dar am pregatit altele, si in aprilie va fi ingradita si a 5-a curte din cele 7 ale Lemuriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini