duminică, 29 martie 2009

Un prieten care m-a uitat


Mai tzii minte ,Valentine, cum ne mai amuzam, comentand peripetziile sodatului Svejk, si cum indrageam revistele "Tehnium", "Stiintza si tehnica", si "Povestiri stiintzifico-fantastice"? Si cum am ramas noi prieteni, si dupa ce v-atzi mutat la Timisoara, unde eu eram student? De ce te-ai mutat pentru totdeauna in Capitala? Doar eu am mai ramas,in viatza, in urbea noastra din tot grupul nostru de tineri. Majoritatea dintre ai nostri s-au dus intr-o lume care nu poate fi decat mai buna. Iar altzii, printre care te numeri si tu, v-atzi gasit un alt loc pe harta. Cum potzi sa traiesti intr-un alt loc decat in orasul minunilor, ramase inmiresmate si la batranetze? Itzi sunt dragi inca lecturile? Mai iubesti cartzile? L-ai gasit pe Dumnezeu, inca in viatza fiind? Itzi mai aduci amite de liceul nostru, de corul de camera in care am intrat cu sprijinul tau? Te mai gandesti ce tanar era pe-atunci pamantul si ce proaspat era totul pe lume? Eu am trait, aici, acasa, si am pastrat in amintire intregul tezaur al trecutului, si cat voi trai ,ii voi pastra in viatza si pe cei ce s-au dus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini