sâmbătă, 7 martie 2009

Tehnici de manipulare


Motanul Sirtaki nu poate sta in casa din cauza pechinezilor. De accea sta cu mine in Biblioteca Babel, unde Ariel si Mesulam intra mai rar, caci le place, ca si majoritatzii oamenilor, sa faca pipi pe cartzi. Desi e castrat, Sirtaki e un mare vagabond - pacat ca nu l-am numit Ulise, si macar era calator. Ziua doarme ca un "porc", iar noaptea merge la "halaripu". Uneori, imi iese si intra pe geam, de cate 3-4 ori pe noapte. Sigur ca dorm putzin si ma gaseste, cel mai adesea, treaz. Dar el stie sa ma abordeze si in somn. Iata, de curand, mi-a aparut in vis. "Lasa-ma sa dorm", i-am spus. Atunci, s-a transformat, in vis, intr-un prunc, si a inceput sa planga. M-am trezit si era la geam. A intrat, miorlaind "dulce". " Esti un escroc", i-am raspuns, si m-am redat somnului. Asta-mi face Sirtaki, noapte de noapte. Binecuvantatzi animalele si copiii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini