luni, 30 martie 2009

Tabere de refugiatzi in America


In aceasta fotografie pe care am gasit-o pe Intrenet, se vede o tabara de refugiatzi care traiesc in corturi. NU ESTE O TABARA DE REFUGIATZI PALESTINIENI, CU CARE NE-AM FAMILIARIZAT IN ULTIMELE DECENII. Este doar o tabara de americani lovitzi de criza economica, aflata langa Sacramento.Zece milioane de americani care nu si-au mai putut plati ratele, au fost datzi afara din case, si au ajuns sa traiasca in"tunelul de sub lume". Numarul lor va spori, si oamenii vor ajunge la disperare. Ii stim pe britanici, ca oameni rezervatzi. Totusi, la un miting de ieri, am vazut ca au purtat pancarte pe care scria: "bancherii sunt criminali", si indemnul "sa luam cu asalt bancile". Eu nu ma iluzionez: in caz de necesitate, armata ar trage in cetatzeni, si nu in bancheri. Intr-un fel, prefer o ordine stramba, decat sa fie anarhie. Dar mi-e teama ca ne aflam in pragul prabusirii actualei oranduiri, si ca ,inainte de stabilirea unei noi ordini, vom avea anarhie si varsare de sange. Sa dea Domnul sa nu fie asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini