luni, 16 martie 2009

Vremea hienelor


Una e sa spui ca vin vremuri grele si riscam sa fim atacatzi in propriile case, sperand, desigur ,ca astfel de lucruri li se pot intampla doar altora, alta e situatzia mea, cand, dupa ce mi-au furat din gradina un gard metalic gata confectzionat, dar inca nemontat, incep sa cred ca voi fi "vizitat" si in locuintza. Nu sunt un cacacios, si cel ce ar veni, ar plati scump. Dar e teribil sa nu mai ai sigurantza pe proprietatea ta. Stiu si cine sunt hotzii, stie si politzia, si tot ce am de facut este sa ma resemnez cu furturile periodice, si ,eventual, sa-mi apar singur familia. Nici nu se poate altfel ,intr-o tzara in care, facand, ceea ce face piticania din poza, ajungi premier. Nici nu ma intreb pe unde au pupat analfabetele ajunse "oameni de stat", -diplome au, dar nu stiu sa citeasca, asemenea individului analfabet si el, care a obtzinut permis de conducere- dar cred ca au pupat prin fatza. Cum ne-am dat pe mana unui zurbagiu, care face o astfel de "politica"? Dinu Patriciu zice ca boshimanul nu va mai fi ales. Dar cei 5 ani de nebunie, cine ii va scoate din Istorie? Somnul ratziunii alegatorilor, l-a nascut pe monstru.Acum, pupa si el la F.M.I., in sperantza unui al doilea mandat. Sper ca va fi un mandat de aducere in "dosarul flota"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini