sâmbătă, 25 aprilie 2009

Inainte de cutremur




La cutremurul din 1977, fratele meu, Petrica, era student in Bucuresti. Ca si acum, am aflat ca e cutremur, imediat ce s-a produs. Ne uitam, in '77, la un film, la televizor, cu mama, sora-mea si prietenul meu Schnell Remus, si emisiunea s-a intrerupt. Pe atunci, oficialitatzile faceau declaratzii, doar dupa ce lumea afla pe alte cai, ca ceva s-a intamplat. Primul gand pe care l-am avut a fost acela ca rusii bombardeaza Bucurestii. E de necrezut, dar am reusit sa vorbim la telefon cu o familie din Capitala, imediat dupa cutremur, iar orele de pana la apelul telefonic al lui Petrica, au fost, pentru familie, chinuitoare ca o boala mortala. Aseara, apele s-au limpezit rapid, si nu am ajuns la spaima.Haruki Murakami are o carte de nuvele cu titlul "Dupa cutremur", despre cutremurul din Kobe. Folosesc si eu, un titlu asemanator, pentru a denumi cateva fotografii facute ieri, inainte de cutremur, in Satu-Mare, pe care pe prezint pe" My Playlist".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini