luni, 13 aprilie 2009

Zi de 13 fara ghinion




De dimineatza am avut noroc. Am pozat, cu aparatul Canon, o luna scoasa, parca, din versurile lui Esenin. Ghinioanele au venit mai pe urma, si au fost, cel mai probabil, epifenomene ale furtunii electrice de azi noapte. Voiam sa valorific rapid, luna furata de pe cer, postand-o pe blog. Dar cand am deschis laptop-ul, nu mi-au aparut icoanela pe Desktop. Asa ceva nu mi s-a mai intamplat. Iulia a repus lucrurile in ordine, dar cand sa inregistrez pozele de pe Canon, laptop-ul nu a mai efectuat operatziunea in mod automat. Azi urma sa-mi schimb aparatul foto, cu unul nou, si mi-am zis ca aparatul la care intentzionez sa renuntz ,vrea sa ma pedepseasca. Am inregistrat prin comenzi manuale, luna buclucasa in My Pictures, dar cand sa fac articolul pe blog, am constatat ca sunt deconectat de la Internet, in timp ce restul de computere din casa, ramasesera conectate. De asta data. m-a scos baiatul din incurcatura. Mai pe urma, icoanele au refuzat din nou sa apara la deschiderea aparatului, dar, pe final, treaba s-a rezolvat. Dupa serviciu, mi-am cumparat un Nikon. Daca eram superstitzios, nu aveam azi aparat nou. Aparatul Canon e un vis. Nikon e un vis in alt vis. Ii cumpar unul si Iuliei, si trecem la etapa cu cate doua aparate foto, de caciula, cei din Lemuria. Redau in imagine, aparatul vechi, si aparatul nou. Luna beata apare pe blogul My Playlist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini