vineri, 24 aprilie 2009

Ziua s-a nascut din ceatza










Azi, Lemuria s-a ivit pe lume dintr-o ceatza densa ca laptele. Mai tarziu, soarele a invins, si ziua este luminata si binecuvantata. Am stat culcat ,o vreme, pe gresia racoroasa, ars de soare, si deodata, am auzit cantatul cucului. Intai am crezut ca suna cineva la poarta, caci soneria casei reproduce acel "kakuk!", cu care cucul m-a fermecat. Apoi, m-am furisat pe sub molizi, si am vazut pasarea tainica si singuratica, cantand, asezata pe sarmele de curent. Sunt fascinat de aceasta pasare, si o urmaresc, in fiecare primavara, cu infrigurare. Oamenii de pe la noi, spun ca atunci cand, prin iunie, cucul devine nevazut, se transforma in uliu, pentru a redeveni cuc in primavara urmatoare. Eu cred in toate povestile lumii, si ma bucur ca un copil, cand cucul redevine el insusi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini