sâmbătă, 25 aprilie 2009

Ultimele lalele






Vremea lalelelor a trecut. Ca si in anii din urma, as fi dorit ca, cei pe care-i indragesc, putini fatza de masa uriasa de oameni care-mi sunt straini, sa vina sa-mi vada florile primaverii timpurii. Dar nu am insistat destul, iar oamenii ma cunosc drept mizantrop. Inca nu am vazut stolurile uriase de ratze salbatice, care in anii trecutzi, isi aveau ruta matinala spre Sud, si pe cea vesperala, spre Nord, chiar pe deasupra Lemuriei. Am insa zeci de filme facute despre aceste zboruri. Florile au legat rod, si primavara a lepadat straiele de mireasa. Ceea ce a fost mai frumos, a trecut. Asa e si viatza noastra. Si privind in urma ,se vede ca totul e fum. A fost odata, sau niciodata? Dar, iata, mai sunt cateva lalele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini