sâmbătă, 28 februarie 2009

Blessed are You, God, King of The Universe!


Ascult in aceste zile mohorate, cu infigurare, cantecele a trei mari doamne ale muzicii usoare, din adolescentza mea, si simt ca viatza, inca mai poate fi frumoasa. Este vorba despre Amalia Rodriquez, Gigliola Cinquetti si Luminitza Dobrescu, amintindu-mi cat am fost de stupid sa o iubesc in taina, pe cea din urma, care, si-a parasit, nu numai tzara, si pe noi, cei care o indrageam, dar chiar si sotzul, pentru un iluzoriu "mai bine''. Ilustrez aceasta amintire, cu poza uneia dintre cele trei minuni ale tineretzii, la varsta de-acum, dar inca rapitor de frumoasa. Le putetzi asculta, daca doritzi, din "My Playlist". Ultima zi de iarna, dovedeste indaratnicia acestui anotimp, care este, oricum, pe duca. Tzarul Ivan, buth not The Terrible, este la plimbare cu tzareviciul Ivan - viitorul Ivan al Doilea - , stiu asta ,pentru ca am apelat la el, pentru un ajutor fratzesc, cu privire la functzionarea laptopului, in care imi este dascal. Noua, ne sunt acasa copiii, studentzi la Cluj, drept care, nu avem ce cauta,prin oras, caci nu ne lipseste nimic atunci cand ei sunt cu noi. Pun, acum, cantecul"HavaNagila", interpretat de Lauren Rose, care-mi umple, oricand, inima de bucurie, si va intreb: o recunoastetzi pe printzesa muzicii usoare, din fotografie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini