marți, 17 februarie 2009

Italia ne este recunoscatoare


Onor. dom' min. de ext., C. Diacon... , declara ca romanii si-au castigat "dreptul" de a fi respectatzi in Italia. Zau lui Dumnezau, zic, l-au castigat. Cum ne-am castigat si noi .medicii, dreptul de a fi respectatzi, dar nu se poate, caci tzatze si gusatzi, se opun. Iar in Italia se opun baragladinile noastre , care nu s-au dus acolo la lucru, ci la "produs". In felul lor, macaronarii, ne sunt recunoscatori: cum recunosc un roman, cum sar cu ciomegele pe el. Asta vrea, si pentru medici, presa "de sub chilotzi": sa circulam doar cu masina, ca sa nu "ispitim" gloata, sa ne vaneze. Halal sa ne fie, ca le mai acordam, javrelor, interviuri, ca sa ne spurce pe fatza si castige, de pe urma noastra. Nu sunt parteneri de dialog. Eu locuiesc in mahala -se vede dupa limbaj, n'est pas? - si ,ma iertatzi, dar, pasesc pe strada, venind spre casa, printre balegi si cacareze. Dar, niciodata nu ma opresc din drum, sa fac reprosuri: "de ce putzi cacatule ?". De aceea am inghitzit, ca medic, si loviturile potailor de presa. Stiam ca n-am cu cine sa vorbesc. Dar acum , cand nu mai sunt sigur ca, si maine va fi o zi ,doresc sa-mi achit toate datoriile, inclusiv ,dobanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini