joi, 19 februarie 2009

swann si hassel


gelozia și războiul au intrat în casa mea prin 2 cărți interesante. proust am să citesc dar mai incolo, hassel trebuie să citesc deoarece tatăl meu a citit multe cărți de el, poate îi voi găsi urmele de pași sub apă. e minunat să cumperi cărți, dar e și mai bine când le cumperi la reducere, sau ca o pleașca de la ziare. totuși există un risc mare: urmărind doar aceste surse pierzi adevăratele evenimente editoriale. de exemplu azi o colegă mi-a spus de cartea lui ISMAIL KADARE DE LA HUMANITAS amurgul zeilor stepei și am crezut că vorbește despre lucruri ireale deoarece am uitat de editura aceasta.
Humanitas este o editură ce vinde cărți scump. nu au o politică eficientă de a mă atrage în cercul cumpărătorilor constanți. de fiecare dată când cumpăram cărți de aici mi se părea că am făcut un sacrificiu și nu o achiziție importantă(puteam să iau 5 cărți de la anticariat, sau 2 cărți de la altă editură). cu toate acestea imi plac cărțile scoase la Humanitas, seria science masters, raftul denisei, bibliografii, seriile de autor sunt interesante.
la Satu Mare sunt -18 grade. e plăcut să stai la căldură și să citești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini