sâmbătă, 4 aprilie 2009

Becali sade la racoare


Becali sade la racoare. Toata lumea vorbeste doar despre el. Afacera Popoviciu este lasata de-o parte. Scandalurile clanului basexu, cu casa Ioanei, care a lucrat vreo 3-4 ani, si nu numai ca a platit operatzia lui tata-su, in strainatate, dar a cumparat si o casa de 400 m.p., in valoare de 800 de mii de euro, si inca mai are parale, si afacerea de la Agigea, a fratelui prezidentzial&nepotzii, cu amenintzarea cu moartea, adresata lui Ciuvica, pentru demascarea ei, au fost uitate. Basexu nu si-a cerut scuze pentru iesirea dementziala a fratelui sau. Ioana nu ne-a spus cat impozit a platit la stat, la castigul astronomic care i-ar fi permis sa cheltuie muntele de bani.Am si eu doi copii studentzi. In acest an ,fiul meu termina facultatea, si nu sunt sigur ca va avea un loc de munca. In loc sa se preocupe de aceste probleme, guvernul tot scote zvonuri: ba se dau, ba nu se dau ,ba iar se dau tichete turistice ; numai vorbe si dezmintiri si ezitari, numai imprumuturi criminale de la macelarii lumii, dar nici un act coerent de guvernare. Ba se taie sporurile, ba se fac concedieri...Numai goana guvernamentala, de partid si de stat pentru adeziuni la candidatura mezinei prezidentziale peutru o leafa europeana nemucita de 15 mii de euro pe luna. Eu muncesc ca medic de trei decenii, si traiesc modest ,de la o leafa la alta, acum, si sub amenintzarea unor curbe de sacrificiu, care-mi pun, sub semnul intrebarii, supravietzuirea familiei. Iar basexu merge in pas de defilare spre mandatul final de indobitocire a neamului. Demigeona bate campii, Antonescu doarme. Cu cine mai votez eu? Poate cu Becali?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini