duminică, 24 mai 2009

BLOG'N ROLL


Adrian Nastase a publicat recent cartea "Blog'n roll", in care a selectat articole si comentarii de pe blogul sau. Am fost increzator in guvernul Nastase, si nu mi-a mers rau pe vremea cand PSD conducea tara, desi n-am fost pe deplin multumit de politica sa in problema "Sanatatii" , caci a deposedat sistemul de fondurile proprii, utilizandu-le pentru alte necesitati. Il simpatizam desi il consideram arogant, dar recunosc ca e un om superior, si nu stiu daca n-as fi si eu arogant la valoarea lui. Au urmat tradarile din partea propriului partid, si hartuirea lui in justitie, fapt ce m-a transformat intr-un partizan al sau. Dupa ce i-am descoperit si blogul, unde am pus si eu doua comentarii, care au si fost acceptate, am devenit un fan convins al sau, si cred si azi ca, la prezidentiale, are sanse mai mari decat Geoana, sa-l elimine pe Basescu, ceea ce chiar visez ca se va intampla, caci Istoria e plina de surprize. Nu ma iluzionez ca ar fi publicat si comentariile mele, dar abia astept sa-i citesc cartea!

linkuri : blogul lui Nastase, stiri, realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini