duminică, 24 mai 2009

Cine ma aude ?


De fiecare data cand prezint ceva pe blog, am impresia ca putinii oameni care ma citesc pot avea idei asemanatoare cu ale mele. Imi imaginez ca unul care vede ca este intr-o tabara pe care nu o agreez, nu-si face singur rau sa se pomeneasca, in textul meu, neinteles sau chiar ponegrit. Niciodata nu am insa senzatia ca cineva, ostil, ma priveste din umbra, cu ganduri tulburi. Si aici ma aflu in eroare. Caci sunt convins ca nu toti oamenii politici sunt onesti si de buna credinta, si nu mai sper ca toata lumea vrea binele obstesc, fiecare pe calea pe care o considera potrivita. E limpede ca unii vor doar puterea si sunt gata sa faca orice pentru ea. Si astfel de oameni, pot sta la vanatoare de marturisiri scrise cu buna credinta, pentru a lovi la fix. Nici o dezamagire, stiam ca lumea e o jungla. Numai ca eu sunt artist, ceea ce inseamna ca, pana la urma, castig si din pagubele pe care mi le faceti cu larghete de mana. Veti avea parte de pamfletele mele, mereu. Ad infinitum, ca sa mai fac si pe dasteptul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini