marți, 31 martie 2009

Oranduire bazata pe jaf si nesimtzire








Editura DeAgostini mi-a facut un dar de pretz: a inceput sa publice Dictzionarul Enciclopedic "Britannica", in 49 de fascicule. Din pacate, dupa primele 4 fascicule scoase in 2008, editura s-a poticnit, si la reluarea publicarii seriei, m-am trezit cu intarziere, si am pierdut fascicula 5. Cu mare bucurie am primit oferta editurii, de a recupera pirderea, si nu am ezitat sa comand telefonic, fascicula lipsa.Am primit avizul postal exact la 3 saptamani de la comanda, cum mi s-a promis. Coletul de la posta era de dimensiunile cartzii dorite. Valoarea era de 3 ori mai mare decat cea obisnuita, dar pretzul nu conteaza, asta o stiu bine iubitorii de carte.Numai ca, in colet se afla alta carte, pe care nu am comandat-o si care nu ma intereseaza. Aceasta este o sarlatanie. Sper sa nu le pice prea multe victime in plasa. De aceea am ilustrat cu poze articolul. Si asta e nimic fatza de ceea ce se intampla in jurul nostru in timpul prezent. In 30 martie, un tamplar din urbea noastra a fost talharit si maltratat in propria locuintza, dupa ora 22. I-au fost luatzi din casa 20 mii de euro, si l-au mutilat ca sa spuna unde sunt banii. I-au promis si vizite ulterioare. Militzionerii lui Nicaca nu-i vor prinde pe faptasi. Ei isi freaca... mainile... in asteptarea legii care le va permite sa-i aresteze pe ginecologi. E mai lejer sa arestezi medici decat hotzi. E mai placut sa lucrezi pe oameni scolitzi decat cu talharii. Mama ta de regim "basescu"! Mama voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini