vineri, 24 aprilie 2009

Biblioteca Babel






Initial, am dat bibliotecii, numele "Livada cu mierle". Eram tanar si credeam ca voi citi toate cartile deja scrise pe Terra, iar pe cele inca nescrise, le voi scrie eu. De peste un deceniu, am inteles ce spune Eclesiastul, afirmand ca totul este desertaciune... Sunt un adorator al zeitatii Borges, si din scriptura sa sfanta, m-am oprit, pentru a numi tot ce am mai drag pe lume, "Biblioteca Babel". Pentru ca, mi se pare ca ,odata cu declinul meu, se poate prabusi intreaga lume... "Si poate ca ma inseala batranetea si frica, dar banuiesc ca speta umana - unica - e pe cale de disparitie si ca Biblioteca o sa dureze mai departe : iluminata, solitara, infinita, inutila, incoruptibila, secreta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini