vineri, 25 septembrie 2009

Calea Laptelui

8 comentarii:

  1. galaxia noastra nu este nici pe de departe una banala, Calea Lactee avand o evidenta forma de bara cu lungimea de 27.000 de ani lumina.

    Pentru acest studiu, realizat cu ajutorul telescopului Spitzer,
    cercetatorii au analizat lumina emisa de catre 30 de milioane de stele din galaxie. Scopul acestei actiuni a fost de a cartografia zonelor interioare ale galaxiei noastre.

    In urma studiului, cercetatorii au concluzionat ca galaxia Calea Lactee este cu mult diferita de celelalte galaxii cu forma de spirala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar nu-mi raspunzi la mail.Am gasit pozele pe care mi le-ai trimis in vara.Azi te-am vazut pt. prima data.Am gasit si spicele de grau, si textul literar al tanarului.

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am raspuns la mailuri..la toate...esti un maestru periculos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit, am raspuns.Periculos? Vai de capul meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. da..periculos..pentru ca in viata mea nu am fost dependenta de cineva in afara de vladimir...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi un singur tantalau care sa poata sa regrete una ca asta?

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini