marți, 29 septembrie 2009

Va doriti un dictator ?


Pproblemele nu vor fi rezolvate de niste alegeri, de o coalitie de partide sau prin victoria unui sistem asupra altuia.Noi suntem mediteraneeni. Suntem, fie ne place sau nu,o rasa de metisi formati din greci, latini, vizigati, huni de-ai lui Attila. Noi traim asa cum am facut-o de secole, intr-un echilibru precar de interese tribale si familiale. Cand balanta se apleaca, chiar foarte putin, ajungem la dezordini sau chiar la razboi civil. Cand luptele devin prea sangeroase, apelam la biserica, sau mai rau,la un salvator, care ar putea fi un dictator."

Morris West - "Salamandra"

17 comentarii:

  1. cel mai mare adevar spus si scris in toate timpurile...poatarea zilei din blogosfera

    RăspundețiȘtergere
  2. Nakudo, blogosfera este o iluzie ... Doar stii cum ne-a cuprins pe amandoi jocul de oglinzi paralele al iluziei, incat am devenit bloguri gemene ... dar, daca uneori, falsa datare cauta sa creeze alibiuri, cum a incercat si Villon, datand o poezie la ora la care a dat o lovitura cu banda sa de talhari, alteori, este de marcat, chiar si ora, cand relatezi in direct un eveniment in desfasurare... Eu, o fac mai mult pentru a insemna timpul in scop personal. Te imbratisez cu bucurie la trecerea meteorica de azi pe blogul meu, caci se pare ca m-ai parasit...

    RăspundețiȘtergere
  3. am gasit ceva fascinant..pe persep[olis...cer permisiunea sa pot posta la mine..te rog...eu nu parasesc pe nimeni si nu las in urma dar doar iluziile uneor devin obositoare..jocul..jocul oglinzilor..care deformeaza imagini

    RăspundețiȘtergere
  4. Nakudo, iti dau oricand si inima din mine.Si de altfel, ceea ce poate fi luat de pe Blogger, e firesc sa fie lut. La majoritatea lucrarilor mele esti participanta, de la nivel de coautor, la cel putin statusul de muza. De fapt, avem, din discutiile pe trei luni, material pentru o carte, pe care o putem scrie si prin colaborare la distanta, daca tu vrei, si putem renunta, daca vrei mai bine sa renuntam. Ia tot ce-ti place, si daca vrei ceva de la mine, cere orice.Nu-ti refuz nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc ..nu uita blogul e doar o iluzie..virtualul e doar o iluzie..si sa scriem cartea de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. In decembrie voi fi in concediu si voi fi liber toata ziua. Tu te ocupi de partea lirica, la cere excelezi, iar eu de intriga si de partea epica. Dar, mai e mult pana atunci.Eu adun materialele, si trasez firul narativ, apoi le dezbatem, dar vom fi nevoiti sa vorbim pe messenger call, caci nu-i suficient sa comunicam in scris.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce interdictii ai avut tu ivane?nu folosesc messenger call..nici camera...imi pastreaza bucata de perceptie a realitatii..gasim noi o solutie..s-a inventat telefon.trenul.masina,avionul si altele...inspiratie sa fie...am o parte de moda veche..tetro..joben si palarie...

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine si prin scris.Nu insist. Eu nu am nici o interdictie.Sunt patriarh.Eu stabilesc, la mine, coordonatele universului.Sunt, deocamdata, la modelul egocentric.

    RăspundețiȘtergere
  9. un fel de sef de trib..e bine...o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  10. "Buna seara iubito/ te-astept ca si cand/ numai dragostea nostra/ ar fi pe pamant " ... uite, ti-am si cantat, ti-am si urat seara buna ... la "urat" nu era "i" din "a" ...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu trebuie sa-mi urasti seara buna...primesti inzecit anapoi...

    RăspundețiȘtergere
  12. am inteles eu gresit..am gripa..multumesc... si am primit cantecul..masajul..uf..am fugit..te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  13. A fost un calambour, de dragul jocului de-a cuvintele, dar tu cauti mereu sensuri ascunse, caci ma crezi mai inteligent decat sunt.Eu mai comit cate o stangacie, in timp ce tu lovesti fara mila. Nimanui nu-i place sa incaseze.Nici mie.De ce sa nu comentezi? Comentariile tale sunt o bucurie, le astept, si sufar cand asteptarea este zadarnica.Dar totul e complicat intre noi.

    RăspundețiȘtergere
  14. orice..dar nu lipsa inteligentei ca nu cred...a vicleniei si jocului..asta nu cred neam...suferinta e doar o iluzie a loviturilor pe care eu nu ti le-am dat niciodata...si comentariile altora sant o bucurie si existenta lor,nu?pentru mine e complicat..pentru tine nu...un motan circula mereu

    RăspundețiȘtergere
  15. Nakudo, mereu ma consideri viclean si animat de ganduri ascunse.Ce rau iti fac eu de la sute de kilometri?
    Luni iti vor sosi cartile pe care ti le-am expediat azi, cu drag si cu placere, nu cu ganduri ascunse, bucuros sa le dau sansa la o noua viata. Sirtaki, da, merge, vine, dar si el, ce rau iti face?

    RăspundețiȘtergere
  16. nici unul..a fost doar un joc de cuvinte si atat..multumesc pentru carti..tu nu-mi faci rau eu nu-ti fac rau...simplu...multumesc mult

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini