duminică, 20 septembrie 2009

Marea Eneada - 3.


Un reprezentant al Celor Noua, care a realizat un contact telepatic cu Uri Geller, a afirmat ca reprezinta un fel de computer constient, aflat pe o nava spatiala extraterestra numita "SPECTRA". La intrebarea lui Puharich, daca Cei Noua se afla in spatele fenomenului OZN, computerul-telepat a raspuns afirmativ.Puharich si Geller si-au exprimat convingerea ca au comunicat intr-adevar cu o fiinta cosmica, reprezentand o extensie a Celor Noua Principii.Mesajele de la SPECTRA/Cei Noua, au cotinuat, fie cu Geller aflat in transa hipnotica, fie aparand spontan pe banda de magnetofon, dar de fiecare data, benzile se demagnetizau singure, sau dispareau, pur si simplu, si singura inregistrare pastrata este transcrierea facuta de Puharich.Geller si Puharich au fost in repetate randuri martorii unor aparitii de OZN-uri, si au avut parte de coincidente bizare, din sfera protocronismului.

12 comentarii:

  1. am inebunit citind marea eneada...si ma gandesc la cautatorii de mituri si cunoastere...ai consumat tot netul..ha-ha

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e de pe Internet. Ma preocupa tema.Aceste zeitati, de fapt Cele Noua Principii, vor lua conducerea vietii spirituale a omenirii, in Noua Era a Varsatorului, care tocmai incepe.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am zis ca e de pe internet..am zis ca ai consumat 10 kg de net cu postarea...e o intreaga nebunie cu cu era varsatorului..dar personal citind foarte multe materiale si carti legate de aceasta tema..stii ca exista si o intreaga miscare pe aceasta tema atat la noi cat si in restul tarilor...zic ca omul nu poate fi condus decat daca alege sa fie condus...tata samael weor...dezbate de mult aceasta temma...cred ca am citit macar o suta de carti pe tema asta..cine poate sti adevarul..uneori il raportam la darorintele si cautarile noastre...si apoi toti santem paranormali..pe bune..de asta zic ca depinde de alegeri...dar e super concret materialul postat de tine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Materialul are rostul de a pregati teren desfasurarii peripetiilor lui Kenziro, in care, va fi insotit, poate, de Life, in timpul vacantei de iarna.Pana atunci, se pastreaza blogul cald, pentru cei 2-3 vizitatori de fiecare zi, dintre care nu doresc sa lipsesti niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. life oricum isi face timp pentru tine si pentru multe altele..asa ca nu te boci...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu pe tine te caut, Nakudo.Azi te ascunzi si este rauuu..

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma ascund..kenziro poate ai incurcat mailurile...zau..ce naiba..nu pot sa le copii si sa ti le postez pe blog..pe bune

    RăspundețiȘtergere
  8. ti-am spus ca ti-am raspuns la toate mailurile...la toate...dorinta mea legata de ce anume?

    RăspundețiȘtergere
  9. Primesc mail-uri doar de la tine, nu am ce sa incurc.

    RăspundețiȘtergere
  10. le am pe toate in sent...asa ca pot demonstra ca le-am trimis..deja mi-e rau si greata...de tot ce se poate intampla

    RăspundețiȘtergere
  11. Te cred.Sa nu-ti fie rau.Daca cineva isi baga nasul, nu are decat de pierdut.Regret ca ti-am stricat ziua. Dar mai e timp sa recuperam.Acusi ma suna Florin la telefon, Si-ti trimit mail.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini