miercuri, 30 septembrie 2009

Kenziro in jurul lumii















8 comentarii:

  1. Daca stiam de calatorie imi luam si eu undiţa si veneam ca vad numa locuri bune de pescuit pe acolo, stateam plecat pina la alegeri, nu mai mult ca nu vreau sa pierd evenimentul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasim noi si undite... si niste negrese pe acolo. Numai sa nu ne stie nevasta, amanta, iubitele si amorurile mele ocazionale, nici prietena ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-i bai daca afla, eu stiu din experienta ca gelozia alunga monotonia din cuplu :)... citeodata se lasa si cu farfurii sparte ..dar si asta are farmecul ei ca pina cumparam farfurii noi mincam mincarea direct din oala :) ..si nu cred ca exista dovada de dragoste mai mare decit atunci cind maninci din acelas recipient :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fericiti cei care au timp sa calatoreasca ! Ce este frumos nu prea se comenteaza ! Sa fie bine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ferciti cei ce au timp pentru calatorii! S fie bine !

    RăspundețiȘtergere
  6. Kenziro, poza aceea luata "la intamplare" de pe Google, atunci cand ai tecut la a doua poveste, imi apartine.Am tot asteptat sa ma inviti la joc, dar ai uitat de mine. Intamplarea se exclude, nu, caci doar ne cunoastem, nu-i asa ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ninule, nepotu' meu e de o luna in Dakar si are deja harem personal, in timp ce eu nu fac fata nici la mulatra mea, desi credeam ca pana la patru nu ma opresc.Ar fi bine de tine aici cu noi.

    Domn' Rotaru, roata lumii se-nvarteste pentru pofticiosii la calatorii...,mai ales cand sunt IMAGINARE, cum este in cazul meu.

    Raluca, ai intrat cam repejor in rol, dar inca nu stiu daca esti distribuita in a doua poveste.Ai venit, bun venit!

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini