marți, 29 septembrie 2009

Decalog al stapanirii gandirii

1. Exista o putere a cuvintelor
2.Orice gand produce efecte
3.Prin gandire, creez universul in care traiesc
4.Traiesc intr-un univers care functioneaza exact asa cum il gandesc
5. Calitatea gandurilor mele determina calitatea vietii pe care o traiesc
6.Universul si viata coopereaza cu mine prin felul meu de gandire si optiunile mele
7.Universul imi retituie multiplicat, tot ceea ce transmit prin gandurile mele
8.Gandurile care se indreapta in acelasi sens cu viata si ordinea cosmica favorizeaza circulatia si manifestarile energiei mele vitale, sub aspectul calitatii si fortei acesteia, ca si bucuria vietii
9.Gandurile potrivnice vietii, adevarului si fiintei, provoaca slabiciune si suferinta
10.Utilizarea benefica a puterii creatoare a gandirii impune vigilenta in formularea gandurilor

( Dupa Rene Sidelsky)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini