sâmbătă, 26 septembrie 2009

Fluturas nu mai ai aripioare

10 comentarii:

  1. de ce numai are fluturasul aripioare?se pare ca domnul conte i le-a retezat

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnul conte ti le-a retezat!

    :)pac-pac........ma bucur sa te revad draga kenziro!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nakudo, tu dormi, cica, deci nu comentez in tine in gol. Life, fiul meu vrea sa te cunoasa, si va intra pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. iauzi :)...mai kenziro,da cati fii ai tu mai? ca recent mi-au mai aparut 4 persoane interesate....

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiul n-a aparut inca.Nu ti-a vazut poza si n-a intrat. Cei patru sunt eu, cu tot cu dama, care e cromozomul meu "X", stii ca au si masculii un cromozom "X"...

    RăspundețiȘtergere
  6. Gumpert Ivazari - Gailardia, este fiul lui Kenziro, si a intrat in viata lui Life. Pardon, in blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) hi-hi...uff mai kenziro,nu stiu ce sa spun...cred ca iti imaginezi prea multe...nu imi ascund varsta,chiar deloc...am 12 ani :)

    RăspundețiȘtergere
  8. gumpert ivazari-esti tot tu..o alta latura dar in vechiul testament..haremul era permis

    RăspundețiȘtergere
  9. aplicam programul rom,anes..si life poate creste pe langa soacra pana la varsta maritisului si facerei de copiii..ce zici life?te cumpara kenziro cu trei lazi de aur si vreo 5 cai...eu doar asist...ca-s aia ciudata din satra...care incalca regulile..da pentru tine ma bag..3 inorogi pentru tine-life

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini