luni, 14 septembrie 2009

Parola

6 comentarii:

  1. doamne! E superba pasarea! ...... mai kenziro ...:)) mai trmite-mi odata comentariul ala..parca era " Te salut la tine acasa LIFE",ca l-am publicat,dar nu imi apare la postare.......mersi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu imi publica comentariul!! am gasit comentariul tau la alta postare! chioara de mine!..imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Credeam ca esti un alt blog al lui Nakudo, de aceea nu am pus comentarii la tine.Dar constat ca esti un blog separat.Te salut ca entitate de sine statatoare.Deci Kenziro are doua prietene, iar Life este cea statornica. Putem sa ne jucam, ca un bunic cu un nepotel.Gasim noi ceva, care sa nu fie plictisitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta a mai fost. Ne jucam, sa zicem, de-a "tabla inmultirii", dar nu-i,bine, caci pare aluziv, "ortografie", iarasi aluziv.Ce sa zic, esti binevenita, dar sper sa apara cat mai curand si prietena ta mare, Nakudo, si se rezolva joaca, iar tu vei fi martor, ca na nu sarim peste cal.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini