miercuri, 28 octombrie 2009

DE CE LE E FRICA NU SCAPA


Se stie ca Basescu a dispus organizarea unui referendum populist, in primul tur al prezidentialelor, in interes pur personal, electoral, pe tema parlamentului unicameral si cu numar de parlamentari redusi cu 171, parca. Incepand de la cei 322 care l-au suspendat, operatiunea de demitere fiind sistata de un electorat infantil si iresponsabil, care s-a solidarizat cu infractorul, spre propria paguba, azi resimtita din plin de intreaga natie, Parlamentul a devenit pentru Jupan marele dusman. Si azi, Parlamentul il impovareaza cu teama ca nu va putea maslui alegerile in vederea obtinerii unui al doilea mandat prezidential, care sa-l scuteasca de numeroasele procese pentru coruptie, care-l asteapta, si de teama ca infractoarele Udrea si Ridzi, ajunse in pragul puscariei, il vor da in vileag. De aceea, mai siluieste odata Constitutia, refuzand recunoasterea actualei majoritati parlamentare, si pe premierul Iohannis, agreat de aceasta, jucandu-se de-a premierul Croitoru, pentru a mentine haita boc 3 la guvernare improvizata, cu buldogul Bleaga la Interne, si cu perspectiva garantata a unui nou mandat prezidential prin frauda.

Deja este frauduloasa organizarea Referendumului, pentru care Parlamentul a dat aviz negativ.Poporul ii detesta pe parlamentari, caci nu le vede rostul. Iar Base, doreste parlamentari mai putini, pentru a avea mai putini oameni de santajat sau mituit, la momentele cand interesele clanurilor sale vor avea nevoie de schimbarea majoritatii parlamentare firesti.

Iata ce slogan si-a "tras" jupanul pentru Referendum, peste sloganul pentru prezidentiale :

"DE CE LE E FRICA NU VOR SCAPA". Se intelege ca parlamentarilor le e frica ca vor fi mai putini in viitoarea legislatura, si ca Referendumul odata adoptat, chiar vor fi mai putini. Dar pana la urma, treaba intereseaza 171 de oameni, mai nimic.Caci unei tari ii e aproape tot una sa plateasca 471 sau doar 300 de parlamentari, dar mai mult pierde cu parlamentari mai putini, carora le scade, prin inputinare reprezentativitatea. Asa ca sloganul pentru lichidare a 171 de functii, va fi luat in considerare de milioanele de romani, pe propria seama, caci fiecare, are frica de ceva, si se teme ca de ce ii este frica, nu scapa. Sloganul se intoarce impotriva Jupanului si a ciumei portocalii care au generat si intetit temerile romanilor.

De ce se tem romanii :
1. De pierderea locului de munca. Regimul Besescu a generat un milion de someri.
2. De devalorizarea leului.Pe vremea lui Tariceanu 1 euro costa 3,54 RON, iar dupa 9 luni de Boc, a ajuns la 4,30 RON, si va ajunge si la 5 RON.
3. De datoria externa, urcata de regimul Base-Boc de la 10 la 75 miliarde de euro.
4. De guvernarea primitiva si antipopulara a FMI in Romania, devenita realitate.
5. De boala, cu spitale rau dotate si lipsite de medicamente.
6. De scaderea drastica a salariilor, aplicata brutal de Pogea-Boc
7. De legile arbitrare ale guv.boc, promovate prin ordonante de urgenta.
8. De nesiguranta zilei de maine. 9. De gripa porcina. 10.De instabilitatea politica 11. De dictatura. !2. De coruptie.
Si de multe altele.

Acest slogan se va intoarce impotriva Jupanului. Iata echipa de la "Antena 3 ", care spune pe nume crimelor regimului Base-Boc. Pe astia sa-i visezi zi si noapte, Jupane !

Ora 15,15

E nebunie la Cotroceni.Sute de fermieri carora Boc-Pogea nu le-au platit subventiile pentru cresterea animalelor protesteaza de ore intregi, in Capitala, si s-a ajuns la violente.Zbirii lovesc oamenii. Protestatarii au ajuns la Cotroceni.O mie de scutieri il apara pe Jupan de furia populatiei.
Rasturnati-l prin vot de la putere si vom afla de toate crimele pe care le-a comis !

9 comentarii:

  1. 1 - Referendumul nu-i "fraudulos", de vreme ce votul parlamentar e consultativ.
    2 - Nu poate fi vorba de o "majoritate parlamentara" in lipsa unei declaratii politice comune. Sustinerea unui individ, oricare ar fi el, pentru ocuparea functiei de prim-ministru, nu tine locul aliantelor politice.
    Punctual observ doar cele doua aspecte, restul merita o dezvoltare mai ampla, mai cu seama a unsprezecea temere romaneasca.

    PS. Domnule Vasarin, tin sa subliniez ca opiniile diferite nu darama puntile intre oameni, nu atata vreme cat exista posibilitatea dialogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu Referendumul in sine este frauda, ci ceea ce sugereaza el : "iata, eu, unul dintre candidati, mai cu mot decat restul desi chel, va scap de 171 de parlamentari, asadar, votati-ma pe mine ". Si astfel, candidatii nu mai au sanse egale. Cu respect. Dar acestea sunt doar niste pamflete. Un gen literar.

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit si parca nu simt ca tine , nu te lua numai dupa antena 1 , e mare nesiguranta , e haos insa nu am pe cine vota ! daca nu basescu atunci cine ? sa merg la vot doar sa anulez ? sa stau retrasa ? as dori ca tu sa ma luminezi dar tragi prea mult pe basescu ! nu mai vreau psd , geoana , vanghe ...crin e imaculat dar fragil ....sunt pierduta , dar daca basescu are dreptate? ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Marce, am votat si eu cu Base in 2004, iar cu PSD nu voi vota decat in caz de forta majora. Antonescu e fragil ca un crin. Mai are aspect de om Eduard Manole, dar nu are sanse.Base, nu-mi displace, dar nu pot sa o suport pe Elena Udrea, nici pe Elena Basescu si nu-mi plac scandalurile. Ai putea sa votezi cu Becali, pe care-l simpatizam amandoi. Dar trebuie sa votezi.Trebuie sa-ti cer iertare pentru letargia in care a ajuns blogul tau.Eu sunt de vina.Te-am amagit si dezamagit.Acum am gripa. Si mi-e tot mai greu, caci sunt bolnav de tot.Ma gandesc cu drag la felul cum ai aparut in Lemuria si nu-mi pot ierta ca n-am stiut sa te retin.Probabil voi lipsi o vreme de pe blogger, caci mi-e destul de rau.
    Te imbratisez, cu drag, Marce a mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohh , dragul meu prieten , iti doresc din toata inima sanatate , liniste si echilibru sufletesc ! Nu am mai scris pe blog ca trec printr-o perioada de schimbare in viata mea , nu vreau sa scriu de framantarile mele , acolo voi scrie doar de lucruri frumoase si sensibile , deci se intelege ca acum nu e timpul sa simt acestea ! E timpul incercarilor , cautarilor pentru a-mi asigura o minima siguranta materiala in aceasta lume instabila din toate punctele de vedere !
    Gandul meu sa ajunga la tine sa-ti mangaie fruntea si sa-ti ia toate durerile .....vreau sa te stiu bine !
    A ta prietena ...Marce ! Te sarut !

    RăspundețiȘtergere
  6. Marce, poti sa scrii pe blog, caci nu te deranjez acolo, daca iti incurc viata. Mi-ai facut bucurie revenind in Lemuria, care ti-a dus dorul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu din cauza ta ocolesc ''blogul '' , pur si simplu acum nu pot scrie , nu ca nu am ce sa scriu , viata mea e putin vraiste , asteptarea e cea mai indicata , ok? Vreau sa te faci bine !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt in "toiul" gripei si socot ca pe miercuri-joi sa scap. Din pacate, nu pot lipsi de la serviciu, caci mi-as reveni mai degraba, stand acasa. Trebuie sa scrii, caci asta ajuta, chiar daca unii dintre prietenii adusi de hazard te pot dezamagi, cum s-a intamplat cu mine.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini