vineri, 23 octombrie 2009

Meandrele vietii

18 comentarii:

  1. viata e super tare..cel mai bun maestru ...si greu de urmat...asa cu meandre sau fara

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata este cum este, dar este mereu.Noi azi suntem, maine, nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. corect..de asta vreau sa gust din toate

    RăspundețiȘtergere
  4. Incepe cu mine.Sau sfarseste, cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  5. sfarseste..e mult mai bine...cu finish si implinire

    RăspundețiȘtergere
  6. totul se transmofrma..sfarsit in sine nu exista realmente

    RăspundețiȘtergere
  7. ala se cheama intreg..iar eu chestiile astea nu glumesc chiar cred ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei, cum sa crezi! Tu poti fi intreaga intr-un context mai amplu.

    RăspundețiȘtergere
  9. asta spun ca eu cred in intregirea jumatatilor si ca ele intractioneaza macar o data in viata..restul sant doar chestii de alegeri si realizare sa stii ca este celalalt eu al tau..care cu siguranta nu va fi ca tine..aici e capcana..

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu exista alegeri, in sensul libertatii de a alege.Dar suntem totusi alesi, deci tot exista alegeri.Pe Kenziro si Nakudo cine i-a ales ? Nicidecum nu propria vointa. Odata in viata ? Sau odata pentru totdeauna ? Odata, niciodata, chiar acum...

    RăspundețiȘtergere
  11. totul e vag existential si apoi am lamurit ca intrebarile nasc alte intrebari..nu vreau cariera de filozof...

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu prefer o tranta ciobaneasca. Dar daca nu se poate, fac pe filosoful, si mai tac din cand in cand, pentru a ramane filosof.Te-am plictisit.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu doar ca noi putem sta sa discutam in contradictoriu si secole..ne descuraca...mi se pare normal sa preferi tranta..ca atunci filozofiile numai fac nici doua parale

    RăspundețiȘtergere
  14. azi m-ai panicat ..sper ca esti bine..indiferent de ce spatii explorezi..totul e permis..te sarut si insanatosire grabnica

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am nevoie decat de spatiile tale, de care nu ma voi satura pana la sfarsitul timpului.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini