sâmbătă, 24 octombrie 2009

Kenziro's garden







12 comentarii:

  1. maestre kenziro..locuiesti intr-un loc mistic cu trecut selenar si realitate actuala..e tare frumos la voi..prea frumos ca sa nu lipseasca totusi ceva...sant geloasa pe gradina voastra e mai frumoasa ca a mea..gata am pus bot de tapir..dar eu am un motan nou..asa ca livada mea de meri zambeste

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma visez culegand struguri cu tine in via voastra si tot culegem pana ajungem la cer unde continuam sa culegem stele...

    RăspundețiȘtergere
  3. asa sa fie visele kenziro..te imbratiosez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne imbratisam Nakudo.Pe aceasta scena.

    RăspundețiȘtergere
  5. pe aceasta scena..tot e ceva..decat nimic

    RăspundețiȘtergere
  6. Oriunde si oricat de putin cu tine este mai mult decat totul cu oricine altcineva, in orice loc sub soare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai readus vremurile bune la Kenziro, dar noi stim ca traim printre oblinzi paralele, si unele fiind deformate, avem parte de un nou joc al iluziilor. Dar mie mi-e bine.Eu sunt credul.

    RăspundețiȘtergere
  8. credul..adica cred-eul...nu esti credul maestre esti un colos pentru timpuri ciudate in care traim..si oamenii nu vad nimic cu toate ca au ochi

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt multumit daca vezi tu.Castig intreaga lume.

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc maestre,,asta e periaj de cules scamele de pe mine...apoi lovitura in plex

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini