luni, 26 octombrie 2009

Sondaj BCS


Nu voi vorbi despre sondaje vezicale sau duodenale, desi sunt medic, nici despre sondajele facute de petrolisti, pentru ca nu sunt nici sondor, iar daca aduc in discutie un sondaj de opinie, nu este nici pentru ca am nostalgie pentru meseria de sociolog, pe care mi-am dorit-o, nici pentru ca as avea incredere deplina in sondaje.Dar, cum, pentru un indragostit, si o poarta deschisa de vant pare o invitatie a iubitei cu care este certat, asa si pentru mine, acest sondaj care-l da pe Crin pe locul doi in primul tur, este o poarta spre speranta deschisa de vant, caci pe Basescu, pe care l-am votat in 2004, nu mai pot sa-l suport din cauza EBA-ei si a obrazniciei doamnei Udrea, care cred ca-i este metresa ( daca ma iau astia la intrebari, zic ca am scris "medresa", adica un fel de scoala), iar Geoana, desi este cumsecade, e un om arificial, si nu-mi place.
Sondajul BCS la care ma refer, a fost comandat de o companie din SUA, a fost realizat in 19 oct. 2009, pe un esantion de 1200 de subiecti, si are o marja de eroare de 2,9 %.Prezenta la vot va fi dupa sondaj, de 52%. Ierarhia candidatilor este urmatoarea :
1. Basescu - 31,3%
2. Antonescu - 23,8%
3. Geoana - 21,9%
4. oprescu - 10,4%

Circa 13% dintre respondentii la sondaj considera ca Romania se indreapta intr-o directie buna. Cine pot fi cei care cred asa ceva ? Odata, hotii, caci se merge spre un regim mafiot. A doua oara, orbii, caci nu vad ca mergem spre prapastie.Si, pe final, sinucigasii, caci ei merg oricum spre moarte, unde ne mana si regimul Boc - Udrea - Bleaga - Videana - Basescu , pe scurt, ciuma portocalie.

Ieri regele Mihai a implinit 88 de ani, si nu am auzit pe nici un oficial sa-l felicite de ziua lui, dar am vazut sute de plebei ingramadindu-se la curul lui Basescu, si la cel al lui Geoana, aflati in campanie prezidentiala, inteleasa ca un concurs de minciuni.

12 caca-candidati la Basedintie a admis BEC, iar 15 muhaiele au fost respinse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini