luni, 23 noiembrie 2009

Cascada

8 comentarii:

  1. Tii minte textul unui cantec :
    "Buna seara iubito, pot sa-ti spun in cuvinte
    Ca putine mai sunt pe pamant lucruri sfinte "

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa...imi place poezia,sunt versurile lui Lucian Avramescu.
    :)
    Interpretarea Loredanei si a lui Caramitru ii dau o culoare speciala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer?!...ma bucur ca am intalnit oameni deosebiti in blogosfera,e marele meu castig!
    Tu esti unul dintre ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost toata viata un om retras, dar iata ca s-a gasit un tip de deschidere spre oameni, potrivita pentru mine. Imi place ca m-ai gasit in hatisurile acestea virtuale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai avut insa prieteni de nadejde cartile,romanele..pfai ,ce biblioteca grozava ai! m-ai dat gata!parol! cred ca esti printre putini satmareni care se pot lauda cu asa ceva..felicitari!!!!
    Eu imi amintesc ca am facut sacrificii de mica sa-mi cumpar carti,recurgeam la tot felul de subterfugii,imi dadea mama bani sa cumpar ceva alimente,si nu stiu cum se facea, cum nu se facea ,ca veneam acasa cu cite-o carte de fiecare data...mama ,vaduva fiind,nu prea o ducea bine cu banii si de la o vreme imi socotea exact cumparaturile si-mi dadea bani socotiti.Atunci era mai greu...dar gaseam un pretext,ca n-am gasit ceva din lista ei si tot imi cumparam o carte,daca iti amintesti erau si ieftine pe vremea copilariei, tineretii noastre,cele din"Bilioteca pentru toti"aveau un pret infim...
    Hai ,ca ma intind cu comentariul,dar nu pot sa nu-mi amintesc de ce mi-a facut si mama odata,asta tot legat de carte,am intrebat-o intr-o seara" ce mancam?...ca parca as mai vrea ceva asa ca supliment.." la care ea pentru ca avea si mult umor... mi-a pus in fata, pe masa,o carte!...si mi-a zis..."e mancarea ta preferata,pofta buna!"...am ras amandoua,am imbratisat-o si i-am spus ca-i cea mai minunata mama de pe pamint!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ce fascinatie. Ai inviat-o si pe maica-mea ! Si "Biblioteca pentru toti", ce bucurie. Ai facut liceul la Satu-Mare, Tasha ? Eu, la "Liceul nr.2", azi "slavici", in perioada 1969 - 1973 .

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini