marți, 10 noiembrie 2009

Muntele Athos

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca v-am retinut atentia cu o imagine ce mi-a atras luarea aminte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce Pacat ca doar Barbatii au acest previlegiu, noi putem vedea femeile Frumusetea acestui loc doar prin ochii voştri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbateii aceia, Tasha, sunt ,la momentele de ratacire, si fetite ... Nu-i nimic sfant acolo, cu parinteii aceia, iti spun eu ... O banda de viciosi, iubareti cu dosul. In numele Tatalui.
    Scuza-ma pentru sinceritatea brutala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfai, acum vad ce aiurea mi-a luat mesajul ... nu e Nicio coerenta in ce am scris ... e mesajul deformat total .... desi pot sa jur ca nu l-am scris asa! Nu inteleg!
    Am auzit povestea lor ... poate o fi asta si motivul pentru Care Au interzis prezenta femeilor acolo ... sa nu fie ispititi? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ispita lor este pidosnica.Habar nu au pe ce lume traiesc.Nu vor sa-l manie pe Dumnezeu, si ignora femeia, dar eu cred ca si El iubeste femeile. Sau daca nu, ar fi ingrijorator.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne iubeste cu siguranta, cand credeam was Mica CA D-zeu este de gen masculin, adica ca este barbat si mi se parea ca a impartit drepturile si indatoririle barbatilor preferenţial ... Dar m-am edificat mai tarziu ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tasha, e in ordine cu postarea comentariilor. Nici vorba de virusare. Tot ce ai scris este coerent , suculent si plin de miez.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini