miercuri, 25 noiembrie 2009

Zeii coboara din Olimp






Nu am fost in Grecia. Nu pot spune ca nu mi-a fost dat sa merg in Grecia, caci am colegi de facultate greci si grecoaice, care m-ar primi cu placere, si acum, la peste 30 de ani de la prima invitatie, iar in ultimii ani, puteam sa stam la Atena, la Mirela, fata prietenei noastre Lia, care lucra acolo ca doctorita. Dar eu sunt legat de glie si de tabieturile mele de bosorog. Ma mangai, repetand cuvintele lui Iorga : "Pamantul nu este al celui ce-l strabate cu piciorul, ci al celui care il pricepe cu gandul". Dar acum, nici cu gandurile nu ma mai pot lauda. Ce-ar fi sa iau lumea la picior ? Zeii coboara din Olimp. Ce ar fi daca as urca eu in locul lor ?

4 comentarii:

  1. Mi-a placut intrebarea ta...esti tare doctore!!!dar rogu-te,mai stai pe pamint ca ai atatea sa ne spui!si ar fi pacat sa te alaturi lor,deocamdata,lasa vine si vremea aceea, n-o invoca!
    Nu stiu daca te incalzeste ideea dar,stii ce mi-as dori eu,sa facem o excursie toti cei din blogosfera satmareana la greci,cred ca am reusi sa oferim intr-un blog comun imaginea unei tari de vis...ce zici,merita luata in seama propunerea mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine, desigur, dar sa mai stea o vreme la locul ei.
    Si sa mergem in Grecia, dar nu in turama, ci pe alese. Tu si eu, cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...suna tentant!!!!waw!!!
    Fie pe alese...ma invoiesc!

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini