miercuri, 11 noiembrie 2009

Ivan Veresin in Biblioteca Babel

2 comentarii:

  1. o sa radeti de mine daca va spun ca intr-o noapte am visat ca furam carti din biblioteca? oricum,cand am vazut-o pe aceasta mi s-au marit lentilele. mi-am amintit despre biblioteca din alexandria... oare civilizatia era mai inaintata daca nu ardeau papirusurile acelea? sau natura umana tot natura umana ramane?

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre papirusurile si sulurile acelea erau taine care nu vor mai fi dezlegate.Invataturile lui Hermes Trismegistul si o parte din tainele initiatice, ar fi ajuns pana la noi. Ceea ce a ramas ezoteric, ar fi fost in parte cognoscibil, desigur, tot pentru initiati.
    Daca va doriti vreo carte, va daruiesc cu placere.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini