marți, 21 iulie 2009

Blogger-Saga


Am inceput sa activez ca blogger in 8 ianuarie 2009. Eu am fost un om retras de-a lungul intregii mele vieti. Sunt naiv si increzator in oameni, nu stiu sa refuz, ma consider de buna credinta, nu am simtul umorului si cred ca tot ce se spune este realitate nuda, asa ca nu sunt potrivit pt. o existenta sociala. Totusi, sunt nevoit sa activez in societate, si imi castig existenta ca liber profesionist acreditat. Dar in rest, traiesc retras pe tarina mea, pe care am ingradit-o, si am numit-o Lemuria. Aici intra foarte putini oameni, caci e prea tarziu sa mai las pe cineva, sa mai apuce sa ma friga. M-am ars destul in viata, iar acum, raspund cat pot de ferm afronturilor si
atacurilor, chiar daca paguba mi se trage de la guvern sau de la directorii pe care-i am, in timp.
Blogul a venit ca o compensare pt. cei curiosi de gradinile si biblioteca mea, pe care i-am exclus, poate pe nedrept din viata mea privata, ca sa ma apar de cei rai, multi, ca paduchii cu scut de pe molizii netratati. M-am extins insa, si am inceput sa public nu numai fotografii si comentarii casnice, ci si pamflete, si am ajuns sa am mai multi vizitatori platiti sa ma monitorizeze, decat amici. Am suferit si represalii, pe care mi-a fost greu sa le suport, asa bolnav cum sunt, si am avut si pierderi consistente, dar am continuat. Mi-am facut cativa prieteni electronici, pe care am ajuns sa scontez. Unii m-au parasit si m-au indurerat. Altii noi, vor veni. Viata merge inainte, blogul merge inainte. Cate-un smintit ma mai injura. Am pus filtru, ca sa nu mai grohaie porcii pe blogurile mele. Tot ce sper, este sa intre aici doar cei ce vin de bunavoie, iar celor platiti sa intre, le doresc serviciu usor, dar "gura mica", deoarece nu ma vor opri. Ma va opri doar bunul meu plac, sau starea de multumire din vremea cand voi fi satisfacut de tot ce misca pe lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini