miercuri, 15 iulie 2009

Fata draga nu fi trista


Mi-a placut Madalina Manole la nebunie in tinerete dar am uitat-o, prins in vartejul vietii. Ani intregi nu am mai ascultat muzica si nu am citit poezii, dar am citit, din greu, proza, cel putin o suta de romane pe an, si am scris foarte mult. In acest an, m-am lasat cuprins dor, incat am ajuns sa citesc iarasi poezii si sa ascult muzica. Am inceput sa o ascult iarasi pe Madalina, si am citit, apoi, din intamplare, pe Forum la "Antena 3 ", ca este indragostita la 42 de ani, si isi reface viata cu barbatul pe care-l iubeste. Dragostea este o stare binecuvantata, si sper ca Madalina isi va realiza si visul de a avea un copil cu barbatul iubit. Cantecele ei, care-mi plac cel mai mult sunt "Dragoste de foc", "Da, te iubesc", "Vino dragostea mea" si "Vreau sa te uit". Nu prea e logica insiruirea, dar cam asa se intampla. Incepe cu dragoste de foc, si se sfarseste cu durere si uitare. Apoi, punct, si de la capat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini