duminică, 26 iulie 2009

Sa vedem ce-i de facut


Stau sa ma reculeg un pic. Dupa 6 luni de activitate pe blogger trebuie sa-mi fac bilantul. Mi-am facut patru prieteni, dintre care pe unul l-am si pierdut, dar mi-am facut si nenumarati dusmani portocalii, iar despre represalii, nici nu mai vorbesc. Acum, voi opera schimbari importante. Renunt la pamflete si voi face tentativa sa trec la analiza. Schimb numele blogurilor, si doar "Arcadia" si "Babel" vor pastra nota de subiectivitate, caci raman blogurile gradinilor si cartilor mele. Pamfletele au inlesnit oarecum comentariile unor pitecantropi. Voi face tot posibilul sa nu atrag asupra blogurilor mele astfel de riposte, dar nu se stie niciodata. Gradina e plina de intruchipari bizare, si pentru a intalni un om special, cum eu am intalnit chiar mai multi, merita sa infrunti si o hoarda de pitecantropi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini