marți, 21 iulie 2009

De ce sunt impotriva lui Basexu


Sunt Sirtaki, cetatean cu drept de vot, care l-am adus, cu votul meu pe dom' Base, la Cotroceni, in dauna lu' Nastase. Degeaba am votat mai pe urma pt. suspendare! Iata ce-i reprosez: Isi depaseste prerogativele constitutionale, amestecandu-se in problemele guvernarii si in cele ale partidului politic din care a fost obligat sa se retraga pe parcursul mandatului prezidential. Il banuiesc de amestec in problemele justitiei, unde detin functii-cheie partizanii sai, ceea ce a dus la hartuirea prin DNA a adversarilor politici, si scutirea de tracasari a amicilor politici, vezi cazul Ridzi. Doresc sa stiu din ce bani si-a cumparat casa una din fetele sale, si din ce bani s-a ales europarlamentara cealalta, si de ce nu s-a opus dumnealui acestor afaceri, cel putin dubioase. Pe de alta parte, nu agreez deloc persoane precum Berceanu, Videanu, Bleaga, Pogea, Ridzi-Placinta, Udrea etc., aduse de dumnealui in functii ministeriale. Nu pot sa numesc nici un singur dem'ral competent, care sa nu-mi provoace ingrijorare intr-o functie ce-mi poate infuenta existenta. Nu pot sa accept comortamentul iresponsabil al fratelui prezidentului, care si-a permis sa ameninte un alt om politic cu moartea, intr-o emisiune pe care am vazut-o in direct. Nu pot sa suport in fruntea statului pe omul implicat in afacerea "flota", care mai da si lectii de morala. Dar eu sunt un biet motan, un motan negru, na, o pisica neagra, un paria, si mi-e teama ca sare cu gura vreun profesoras si ma indeamna sa mai gandesc si eu, macar din cand in cand. Cum sa mai apuc eu la izvorul gandirii, cand matale te tot adapi din el, dar de pomana, si iarasi te adapi, si tot degeaba, iar eu nu am loc de tine? De comentat, pofta'cui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini