vineri, 24 iulie 2009

Nu beau decat bauturi sanatoase

Ne-au adus aici cu anasana. Nu am voie nici sa spun unde ma aflu. Norocul meu a fost cu cele trei sticle de basamac pe care mi le-am adus de acasa. Dar le-am terminat in trei zile. Nu s-a terminat si norocul, caci am gasit la buticul din sat o bautura sanatoasa. Se vede asta de pe eticheta, caci are cruce rosie si nu poate face decat bine. Si pe la noi se foloseste bautura asta sanatoasa. Se strecoara prin paine, se indulceste cu zahar, si i se da numele ''puturcau''. Oamenii o beau cu multa placere. In Carmazan, ii spune ''cacau'' si se bea cu aceeasi placere. Nici aici bautura nu este necunoscuta, decat ca ii spune ''lihau''. Ii dau inainte cu lihaul de o saptamana, si astept sa fim lasati sa mergem acasa.
Imi vuieste capul, dar cred ca nu-i din cauza bauturii. Crucea rosie de pe sticla este garantia calitatii bastarcii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini