miercuri, 29 iulie 2009

Dintr-o deruta in alta


Curentul s-a luat iarasi, trenul nu circula, n-a venit nici autobuzul, dar n-am mai rabdat sa stau acasa la tara, si am mers cu caruta, ca pe timpuri, la apartamentul din oras, unde doresc sa-mi caut linistea. Numai ca asta nu se poate. Inca pe drumul din padurea de la Nicula, au trecut in goana pe langa caruta, doi legionari calare pe cai albi, iar pe malul raului, am vazut o decurie, antrenandu-se de lupta. Am cautat atent din privire, cameramanul, si nu l-am zarit, dar mi-am zis ca figurantii se antreneaza numai, in vederea filmarilor. Dar ce drac ii mana sa faca filmari, in zona asta, si asa traumatizata de evenimentele recente de la Rahov? Am vazut si in castru romani. Ma rog, vor fi niste filmari mai ample. Dar am vazut si daci, unii cu caciula de tarabostes. Pe-aici, erau dacii liberi, costobocii.Iar acum, se face film despre o ocupatie ce n-a fost. Un om, pe strada, se chinuia sa aprinda focul cu amnarul. Am vrut sa-l ajut cu bricheta, dar nu era la mine. Culmea, feciorul vecinului, el parea a fi, m-a strigat "Scorilo", iar eu sunt Kenziro, toata ziua. "Scorilo-i tata-tau", i-am replicat, si mi-a raspuns; "asa-i zice toata lumea". Am intrat in apartament. Culmea, nici aici nu-i curent. Cred ca am si ghinion. Sa dorm una buna, iar de maine, imi vad de treburile de la oras, si-mi mai cumpar cate ceva la casa noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini