vineri, 28 august 2009

Himera si descant



Am iesind ditr-o mahmureala de zile mari, si priviti ce am vazut in lanul meu : Asta! Daca era o halucinatie vizuala, nu puteam sa v-o arat. Dar o vedeti si voi. Stiti cum am scapat de ea? Am descantat-o cu floarea de cactus. Este o metoda japoneza care te scapa de himere. Iata si floarea pe care am folosit-o pentru descant: ...
Intai m-am bucurat de reusita, apoi m-a cuprins aleanul.Mi s-a facut dor de himera si de povestea care putea sa se infiripe intre noi. Am implorat-o sa revina, dar disparuta a ramas. Ca de obicei, m-am dus la Nutza, sa caut de vindecare. Barbatu'su e inca la ratas, la lucru prin straini, iar popa s-a saturat de curul ei, si trage acum la lele Floare. Alt musteriu nu si-a gasit inca, asa ca m-a primit. Am dat la Nutza pana m-a durut putza, dar dorul de himera nu mi-a trecut.Nu mi-a trecut nici dupa betia cea mare. Am azvarlit si cactusul cu care am descantat-o. Si ma tot rog sa revina. Mi-a dat un semn, dar eram bolnav si nu am sarit in intampinarea ei. Si atunci, a zis ca se retrage. Stiu ca se duce, in acele zile, prin locuri rele, unde rechinii se hranesc cu oameni. Acolo este ea acum. Iata-o aici, fotografiata in lanul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini