sâmbătă, 29 august 2009

Schimbarea la fatza



Am ascultat de sfatul lui Ninu, si mi-am ras barbita, lasand doar musteata, mi-am pus o palarie de cowboy - ca si el, de altfel, dupa cum se vede in imagine - si ne-am dotat si cu cate o pusca, deoarece Compania ne-a asigurat ca in 24 de ore se va initializa transferul, si in 2-3 zile vom realiza si imersiunea in anul 1599, unde o pusca de cowboy se poate dovedi utila.
Mi-au dat si 4 tablete de Retrogerontotrotil. Se adminuistreaza cate o tableta la zece zile interval, si intineresti cu un an pe zi asa ca dupa 40 de zile, cat a tzinut si potopul lui Noe, voi fi, de la 99, de 59 de ani, adica batran-verde, numai bun sa-mi fac de cap cu Nakudo a mea.
Merita sa le vedeti si pe fetele noastre, in a doua etapa a procedurilor de transtinerire extratemporanee. Iata-le in imagine : ...

Ninu a venit cu o bomba: vrea sa se mute aici.In decurs de 2-3 zile, pana se definitiveaza transferul in 1599, adunam unelte si mijloace moderne de lucru, pentru a-i ridica o casa in Tojna. O vom zidi-o in Anul Domnului 1599. Isi va aduce apoi, aici si prietena din Hunedoara, dar o pastreaza, desigur, si pe Hiphiko. Cu doua la activ, nu-i va merge deloc rau, la reintoarcerea in apele prezentului.Numai sa stie sa le impace intre ele.

Dar, deocamdata, ne preocupa mai mult intoarcerea in timp. Poate ne va fi atat de bine, incat vom prefera sa murim in Evul Mediu, si sa-i lasam pe urmasi, facuti cu printzesele noastre, sa alunece spre viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini