luni, 12 octombrie 2009

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva....











Ghivecele cu flori au ajuns din nou in garaj, urmand sa le punem in beci, pentru perioada iernii. Eram inca novice ca blogger, cand erau, primavara, scoase in garaj, de la iernat, din beci. Multe aventuri, mai ales imaginare, am trait navigand pe marea electronica, in lunile scurse, iar acum, ma intreb daca voi mai apuca, in viata, sa scot iarasi florile din pivnita, si sa mai vad inflorind un nou rand de lalele. Dar are cine sa vada, aici, in Lemuria, toate acestea, si fara mine. Am pozat ghivecele cu flori, in primavara, si iata ca le pozez si le postez si in toamna, ca si atunci. In mare masura mi-am pierdut apetitul pentru fotografiat, in aceasta vara. M-am schimbat, de am ajuns de nerecunoscut. A mai trecut un an din viata mea, poate ca ultimul. A trecut si nu-mi pare rau. Mai exist.Mai am amintiri.

4 comentarii:

  1. Buna, aveti un paradis superb verde. Ador plantele si le admir pe unde trec. Cred ca primavara si vara e o adevarata placere pe terasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este inca o terasa sus, de doua ori mai mare, si mai multe terase suprainaltate, in livada.Fiul meu este arhitect peisagist, dar lucreaza de mic la aceste amenajari.Gradina are 6 mii metri patrati, si in anotimpul cald este o minune. Ma bucur de "vizitele" dumneavoastra, Lorenabr.Daca va plac florile si aveti gradina, puteti vorbi si cu Sandu, fiul meu, pe aceasta tema.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,
    Am descoperit niste flori care se pot manca, si arata pe deasupra superb. Din pacate nu stiu cum se numerc pe romaneste. Aici in Germania am pus cu mama in gradina si au iesit superb. Aici se numesc Kapuzinerkresse http://de.wikipedia.org/wiki/Kapuzinerkressen
    Au in gust foarte piperat Se mananca in salate ( floare si frunze). In otet se pot pune si dupa catecva saptamani aveti un otet superb si rosu. Iar in gradina sunt foarte minunate si putin de lucru la ele.
    Va doresc o zi minunata si abea astept sa vad si celelalte terase. Un refugiu superb in ziua de astazi. :)
    Arhitect peisagist, super o meserie creativa si foarte frumoasa. :) Unde se studiaza in Romania aceasta meserie?

    RăspundețiȘtergere
  4. La Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara, la Cluj.
    Durata de studii 5 ani, la zi.
    Cred ca acele flori se numesc la noi Rododendron, acum ma duc sa le fotografiez si le voi posta.
    Va multumesc pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini