vineri, 3 iulie 2009

Boc coseste la intrecere cu moartea




Stiam ca studiile si rangurile lui Bocciu sunt facute pe puncte, la f.f., si prin pungasie politica. Stiam ca piticania e o non-valoare, care poate avea utilitate doar la circul de stat, caci la unul privat se aleg si pitici, mai de "doamne-ajuta". Stiam ca debitul sau verbal iesit din comun, care poate impresiona doar pe o balbaita mintal si verbal, cum e japitza aceea ce ne va face in curand tara de rusine la Parlamentul European, nu e decat o macinare de vorbe goale, si ajunsesem sa cred ca acest pitic oribil, ajuns premier datorita vointei perverse a unui dement, face degeaba umbra pamantului. Si atunci, mi-a fost dat sa constat adevarul, care m-a dat gata. Omul acesta manuiete coasa intr-un mod admirabil. L-am vazut la televizor, cosind si ascutind coasa cu o dexteritate uimitoare. Am inteles, astfel, de ce merge treaba in Romania, pe alaturea de drum: deoarece sarantocii lucreaza la guvern, intelectualii se prostitueaza politic, muncitorii someaza si premierul coseste in rand cu MOARTEA. "Asta am facut toata viata", a declarat, mandru piticul. "Asta sa faci pana mori", este ceea ce trebuie sa-i uram. Incepand, chiar de azi : cara-te cat mai repede de la Guvern, caci altfel, vei merge pe fuga, cu potera pe urmele tale!

Azi este "Independence Day", in tara care a azvarlit criza in lume. Din cauza acelor porci traieste prost acum, si familia mea. Sa va bata toti dumnezeii vostri de porci, si sa nu ramana piatra peste piatra la voi! Neamuri de hotzi, calai si smintitzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini