joi, 13 august 2009

Noapte fara stele, sa le confectionam !


A treia noapte consecutiv, la vremea curentului Perseidelor, in 2009, a fost ploioasa. In acest an, stelele nu au vrut sa cada si pentru mine. In plus, este si ultima zi din prima parte a concediului meu (mai am o luna de libertate in decembrie), si o racoare neplacuta se cuibareste in inima mea.

Dar, cum rau pur nu exista pe lume, rasfoiesc capitolele existentei si gasesc doua temeiuri de bucurie:

Este ziua de nastere a doctoritei Chis Cerasela, din Toronto si ziua de nastare a vecinului meu Lazar Nelu. Le doresc "La multi ani!", si odata cu urarea, inima mi s-a incalzit.

In ciuda absentei stelelor, din ultimele trei nopti, le ofer in dar privelistea cerului instelat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini