luni, 3 august 2009

Yapana dream




Am fost si eu la neamurile nasului, in Japonia, Si m-au primit bine.Mi-au gasit un mic apartament in Waseda, pe care l-au platit o vreme pentru mine, dar mi-au gasit si o slujba, la un bar in Kamiyacho, incat am ajuns sa ma intretin singur.Mi-au rezolvat actele, si am trait acolo, in conditii legale, vreme de aproape 3 ani, si am revenit de bunavoie la Halma, cand m-a cuprins dorul. Pentru a merge la lucru, luam zilnic metroul de la linia Tozai, schimbam la Otemachi si treceam pe linia Chiyoda, pana la Kasumigaseki, apoi pe linia Hibiya, inca o statie, pana la Kamiyacho, la barul la care am lucrat. Multe am vazut, multe am invatat, si destule am facut pe-acolo. Dar, ca orice purtator de pantalon, doresc sa impartasesc, mai ales barbatilor, din experienta mea. Pentru ca, vorba multa este saracia omului, trec direct sa va dau pe gratis o lectie de limba japoneza, ca sa va puteti decurca cum se cuvine, intr-un bar ca acela in care am lucrat eu. Va traduc numai cuvintele de stricta necesitate: ANA = gaura;
ASOKO = pasarica; ANARU SEKKUSU = sex anal; ANA DE YARITAI= vreau sa ti-o bag;
DANKON= penis; DENDOKOKESHI= vibrator; SAWARITAI= vreau sa te ating; Seiko= act sexual; SEIYOKU= libidou; SENZURI= masturbatie, laba; SHASEI = a ejacula; Shigoku= a freca.

Nici Japonia nu e un miracol pentru straini. Si ei vor de la noi pasarica ieftina, mana de lucru de pomana, bine pentru ei, si ce mai pica, pentru strainul venit la poarta lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini