luni, 5 octombrie 2009

Magicianul


6 comentarii:

  1. hocus pocus! daca tot esti tu mare magician,fa o vraja care sa sune asa:

    Life sa ia doar 10 la teze!

    mersi nene kenziro! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaaaa,nene kenziro ai o leapsa la mine pe blog..... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu merita sa-ti bati capul cu notele, Life ... Ti-o spun eu, care am ajuns la celalalt capat al zilei, si am facut si facultate fara sa am grija notelor.Am citi de placere si numai ce am vrut eu, mereu altceva decat se cerea.

    Ai drepate Nakudo.Boul nu i-a pus-o.Poate ca n-are cu ce. Si se mai si trage pe cur.Poate-i intra lui o aschie ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fact vraja, Life. Nu mai invata nimic, si vei lua numai note de zece.Tie ti le vor trece si in catalog, in ciuda grevei profesorilor.Este inclus in vraja.

    Cine ce nu are Ivane? Da-i nas lui Ivan si se suie pe divan!

    RăspundețiȘtergere
  5. nici eu nu citesc ce mi se da la scoala...eu sunt cu romanele politist,nu cu ce imi dau ei....

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici mie nu-mi place scoala, Life. La varsta ta, tot carti politiste si de aventuri citeam.

    RăspundețiȘtergere

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini