luni, 15 iunie 2009

BABEL, al 18-lea corp





Am mai pus un corp de biblioteca in BABEL. Este cel de-al 18-lea, cu care am acoperit unul din cele trei canaturi ale geamului. Nu-i exclus, daca apuc sa mai traiesc o vreme, sa acopar tot geamul cu rafturi pentru carti, si sa-mi luminez cu becul si zilele, in biblioteca. Mai am si in Byblos doua corpuri mari de biblioteca, si nutresc visul sa-mi mai transform si alta odaie, tot in biblioteca, in care sa asez circa o mie de carti din copilarie si tinerete, sa pun pe perete si tabloul cu parintii mei, sa adun acolo tot ce mai am de la casa parinteasca si sa ma simt iarasi prunc la casa mamei si tatalui meu, carora le duc dorul, un dor sfasietor.

Niciodata nu mi se intampla ca intr-o zi de 15 iunie sa nu ma gandesc la EMINESCU. La 3 feb. 1889 Eminescu este internat la spitalul Marcuta din Bucuresti si apoi la sanatoriul Caritas. La 13 aprilie se instituie o curatela pentru asistenta juridica a bolnavului. In noaptea de 15 iunie, la ora 3, poetul inceteaza din viata in sanatoriul doctorului Sutu din str.Plantelor, in Bucuresti.Ziarul "Romanul" din 16 iunie 1889 anunta ca "Eminescu nu mai este".Inmormantarea are loc in 17 iunie, la umbra unui tei, in cimitirul Bellu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini